3 Ağustos 2008 Pazar

Avuçlarımı semaya çevirdim

Avuçlarımı semaya çevirdim…
Rüzgar kulaklarımda bir senfoni….
Tüyler ürperme halinde….
Issız adaya yalnız atılmışçasına……..
Kasırgana hazır bekliyorum……
Kırılganlıklarımı sakladım arka saflarda……..
Ilıştırdım sabrımı zamanla
Süslü olmadılar kahretsin bu sabahta….
Aklım karşıda başım dik……
Cihan-ı alem saf tutmuş sanki……..
Ülkeler değil cihan anlıyor musun?....
Menzilindeyim artık hayatın……….
Lavanta kokuları terk etmiş……
Ekşi bir barut kokusu havada………
Layık olduklarım karşımda….
Elimdekilerse olmadıklarım…….
Razı göstermeyen bakışlar asılı gözlerimde……
Kader benden yana olmadın hiçbir zaman…..
Uzak durdun
Refakatçi kalmadın….
Uzun bitmez gecelerde....
Yalnız doğuşunu izlettin güneşin…..
Ortalığa saçtığı ışıklara yalnız şahit tuttun….
Rüştümü ispatlamak senden geçiyorsa….
Umutlarım sende saklanıyorsa….
Mahkum olsun bu beden senden zerre kadar korkuyorsa……..

0 yorum: